METLICA BRISALCA ZADAJ OPEL ZAFIRA B 93196002 ORIGINAL 350MM, 3 397 004 631, 3397004631, H353, Twin 350mm, VOLVO XC60, XC90 I; ALFA ROMEO GIULIETTA; CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, C3 I, C3 II, C8, JUMPY, SAXO, SPACETOURER, XANTIA; DACIA DUSTER 06.95- OPEL ZAFIRA B
6426 LVCITROEN
6426 LWCITROEN
6426 LVCITROËN
6426 LWCITROËN
46775472FIAT
9464552780FIAT
K9464552780FIAT
9464552780LANCIA
K9464552780LANCIA
28790 BN701NISSAN
6426 LVPEUGEOT
6426 LWPEUGEOT
6426 V3PEUGEOT
77 01 047 871RENAULT
77 01 422 568
Metlice brisalcev so sestavni del vsakega avtomobila.
Čistijo stekleno površino na vetrobranskem steklu in na zadnjem steklu avtomobila. Razlikujejo se po tehnološkem postopku izdelave in uporabljenih materialih.
Metlice brisalcev prednje flat / ploščate s spoilerji,
Metlice brisalcev zadnje navadne / klasične,
Metlice brisalcev zadnje upogljive.
Najbolj uspešen proizvajalec metlic brisalcev je BOSCH. Na trgu so seveda tudi druge blagovne znamke kvalitetnih metlic: VALEO, SHAMPION, DELPHI in druge.
Ali obstajajo tudi originalne metlice brisalcev?
Vsaka avtomobilska znamka ima v svojem programu rezervnih avtodelov izvedbo brisalcev pod znamko ORIGINAL. Praviloma so v originalni izvedbi le ti vrhunske kvalitete in najboljša izbira ob zamenjavi.
Metlice brisalcev se prodajajo v parih (predvsem to velja za prednje) ali posamezno (večina zadnjih metlic brisalcev se prodaja posamezno).
Metlice brisalcev morajo vozniku zagotavljati največjo možno vidljivost v vseh vremenskih razmerah. Izbira kvalitetnih metlic brisalcev nam zagotavlja tudi dolgo uporabno obdobje.
Nemoteno delovanje tudi pri visoki hitrosti vožnje,
Delovanje v velikih temperaturnih razlikah (poleti / pozimi).
V ekstremnih zimskih razmerah morajo biti metlice konstrukcijsko izdelane na način, da preprečijo nabiranje ledu na nosilcih in na delih iz gume.
Metlica brisalca je sestavljena iz ohišja, ki je lahko kovinsko ali plastično, iz kovinskih jeklenih vložkov in gumice.
Vsi sestavni deli so pomembni za dobro delovanje.
Najvažnejša je guma brisalca, ki opravlja najtežji del čiščenja stekla.
Tovarne pri izdelavi uporabljajo najnovejše tehnološke dosežke. V svojih razvojnih oddelkih načrtujejo, preizkušajo in testirajo vsako novo tehnološko metodo izdelave.
Seveda je poslovna skrivnost, kakšna je sestava gumice metlice brisalca.
Guma brisalca ima po vsej svoji površini poseben premaz, ki je zaščitena in ima registrirano patentno zaščito.
Cela metlica brisalca je aerodinamična in s svojo izvedbo preprečuje tresenje in dvigovanje med vožnjo, posebej še pri velikih hitrostih. Seveda tudi v zimskih razmerah, s temperaturami pod ničlo, in v poletnih vročinskih valih.
Široko paleto kvalitetnih in cenovno ugodnih metlic brisalcev najdete vedno v spletni trgovini www.kruno.si.
METLICA BRISALCA ZADAJ OPEL ZAFIRA B 93196002 ORIGINAL 350MM
Teža
1 kg
BLAGOVNA ZNAMKA AVTOMOBILI
Opel
PROIZVAJALEC
OPEL GM
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Pri dostavi s Pošto Slovenije: K znesku na računu kupec doplača provizijo za plačilo s posebno položnico, ki ga zaračuna Pošta Slovenije. Znesek provizije znaša 1,20 EUR z DDV. Poštnino plača kupec po ceniku GLS ali Pošte Slovenija na dan dostave: https://eportal.posta.si/Sites/IzracunPostnine/. Velja za dostavo po Sloveniji.
Za ostale države preverite znesek poštnine ob nakupu (na mail ahk@kruno.si).
V primeru, ko kupec ne prevzame naročene pošiljke, je dožan plačati ponudniku:
poštnino za pošiljanje,
poštnino za vračanje,
administrativne stroške in pakiranje v skupnem znesku 15,00 €.
kupec prejme račun in ga je dolžan plačati v roku 15 dni, po tem roku vložimo izvršbo brez predhodnega opomina.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil. Kupec lahko kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo o garanciji.
Prostovoljna garancija za iz družbe AHK d.o.o prodane razervne dele
AHK d.o.o. Cesta prvih borcev 11 SI-8250 Brežice
Matična št. 727995700, ID za DDV SI75896508
Registrirano pri okrožnem sodišču v Krškem, SRG 2019/7256
Znesek osnovnega kapitala 7.500,00 EUR.
Registrski organ Okrožno sodišče Krško.
GSM: +386 (0)41 730 210 Email: ahk@kruno.si
Uporabljeni izrazi pomenijo:
Spletni prodajalec AHK d.o.o. , v nadaljevanju dajalec, ki je prodal rezervne dele, ki so lahko predmet garancijskega zahtevka.
Stranka – kupec rezervnih delov
1. Trajanje garancije rezervnih delov: od 6 do 24 mesecev – odvisno od vrste rezervnih delov.
2. Stranka je upravičena uveljavljati garancijo izključno za stroške popravil in mehanskih okvar zaradi katerih vozilo ne bi bilo več sposobno za vožnjo oz. ne bi bilo sposobno opraviti tehničnega pregleda.
3. Garancija velja le za stroške dela in stroške rezervnih delov, ne vključuje pa kritja posledic okvar – posredne škode.
4. Za popravilo v garancijskem roku so lahko uporabljeni samo rezervni deli, ki jih prodaja dajalec.
5. Garancijski zahtevek lahko obravnavamo, če so bili rezervni deli kupljeni pri dajalcu samo v primeru stvarne ali tovarniške napake (proizvajalčeve napake) rezervnih delov, vendar le takrat, ko je vgradnja izvršena na servisu, ki izpolnjuje standarde in lahko dokaže uporabo vseh (od proizvajalca predpisanih) zahtev za vgradnjo in servisiranje ali če je vgradnja izvršena na pooblaščenem servisu blagovne znamke, ki jo stranka – uporabnik vozi. Pogoj za garancijski zahtevek je tudi račun o izvršeni vgradnji.
Garancijski zahtevek lahko obravnavamo tudi, če so bili rezervni deli kupljeni pri dajalcu , in so bili tudi vgrajeni pri dajalčevem pooblaščenem serviserju, vendar samo v primeru stvarne ali tovarniške napake (proizvajalčeve napake) rezervnih delov.
Pooblaščen serviser je TADEVA d.o.o., Kranj .
6. Da bi bili izpolnjeni pogoji za popravilo v okviru garancije, je nujno, da stranka – uporabnik prijavi okvaro ter izvede ugotovitvena dela v strokovno usposobljeni servisni delavnici, ki ima znanje in možnost upoštevati in izvajati vsa proizvajalčeva navodila in zahteve. Za odpravo napake v drugi servisni delavnici mora stranka dobiti predhodno pisno soglasje.
7. Pogoj za obravnavanje garancijskega zahtevka je:
da je vozilo v pooblaščeni servisni delavnici dajalca (ali s soglasjem dajalca v drugem servisu),
da na vozilu nihče ni opravljal nobenega posega (na delih in sklopih, ki so predmet garancijskega zahtevka),
s strani stranke – uporabnika vozila podpisan reklamacijski zahtevek,
predloženi vsi potrebni dokumenti:
račun, ki je bil izdan ob popravilu v servisni delavnici strokovno usposobljenega serviserja,
račun mora vsebovati podatke o lastniku vozila, model in št. šasije (identifikacijsko št. vozila), št. prevoženih kilometrov in datum vgradnje rezervnega dela,
račun dajalca- prodajalca rezervnega dela,
kopijo prometnega dovoljenja vozila.
kopijo delovnega naloga, ki vsebuje vse podatke o vozilu, št prevoženih kilometrov, datum ugotovitve napake, kodo napake in opis, telefonsko številko serviserja, ki je napako ugotovil in e naslov ,
vlogo za uveljavitev garancije
8. Garancije ni mogoče uveljaviti, če se ugotovi, da je napaka posledica:
zunanjih mehanskih vplivov, ki jim je bilo izpostavljeno vozilo ali rezervni del,
nestrokovna vgradnja ali neupoštevanje proizvajalčevih navodil za vgradnjo,
preobremenitve vozila glede na navodila proizvajalca,
posegov in poskusov odprave napak, ki niso bile izvedene pri dajalcu garancije,
vgradnje elektronskega čipa za povečanje moči.
9. Garancija ne zajema:
obrabljenosti, ki je posledica normalne rabe in funkcije delovanja,
odprave napak, ki so posledice uporabe nečistega ali neprimernega pogonskega goriva,
zamenjave delov, ki so poškodovani ali deformirani zaradi zunanjih oz. drugih vplivov (npr: puščanje olja, hladilne ali zavorne tekočine na ostalih delih, ki lahko povzročijo škodo na vgrajenih delih),
poškodbe, ki so nastale zaradi neprimerne uporabe vozila (npr: ostro speljevanje, preobremenitev motorja, športna vožnja itd),
vseh ostalih tujih vzrokov, ki so povezani z morebitno nastalo škodo na vgrajenih rezervnih delih.
10. Posebni pogoji, ki veljajo za posamezne sklope in se garancijski zahtevek zavrne, so:
sklopka, potisna plošča in potisni ležaj:
če se ob pregledu ugotovi, da je sklopka, potisna plošča ali potisni ležaj pregret, zažgan, oz. ima znake pregrevanja, je to znak nepravilne uporabe,
zavorni diski, zavorne ploščice:
če se ob pregledu ugotovi, da so diski spremenjene barve (modri) in da imajo različno obarvano površino, po kateri se oprijemajo zavorne ploščice, je to znak nepravilne uporabe ali nestrokovne vgradnje,
če se ugotovi, da ni izpolnjen srvisni list vgradnje z vsemi meritvami, ki so predpisane od proizvajalca
če se ob pregledu ugotovi, da so zavorne ploščice neporabljene v smislu debeline, so pa krhke in se ob praskanju drobijo, je to znak pregrevanja in nepravilne uporabe,
role, napenjalci, vodna črpalka in pogonski (zobati) jermen:
če se ob pregledu ugotovi, da se posamezni deli (rola, napenjalec, vodna črpalka in podobni deli) vrtijo brez posebnih zvokov in da so tehnično neoporečni,
če je pogonski jermen poškodovan, pretrgan ali kako drugače neuporaben, vsi ostali deli ( role, napenjalci in vodna črpalka) pa so brezhibni,
če so deli (pogonski jermen in okolica) zamaščeni od motornega olja ali pogonskega goriva (ne glede na vzrok),
če so v prostoru pogonskega jermena najdeni kakršnikoli predmeti (steklo, plastika, prah, kamenje, blato, živalski ostanki, mast, led, itd),
če ima pogonski jermen znake vzdolžnega trganja,
motor in deli motorja:
če se ob pregledu ugotovi, da je napaka posledica premajhne količine motornega olja, hladilne tekočine, zavorne tekočine itd.,
če se ob pregledu ugotovi, da je bil motor pregret,
če se ob pregledu ugotovi uporaba nepravilnega ali nečistega pogonskega goriva,
če se ob pregledu ugotovi, da je bil motor preobremenjen.
11. Garancijski pogoji veljajo za:
vozila, ki imajo vgradnjo v servisnih delavnicah, ki so strokovno usposobljene in upoštevajo proizvajalčeva navodila za vgradnjo in servisiranje,
vgradnjo dajalčevih rezervnih delov izvršeno na pooblačenem servisu blagovne znamke.
12. Stranka – lastnik in uporabnik vozila je dolžan vsako okvaro TAKOJ ( najpozneje v 24 urah) prijaviti na gsm 041 730 210 in prenehati z uporabo vozila takoj ob pojavu napake ali opozorilu na kontrolnih instrumentih vozila. Če zaradi neupoštevanja tega navodila pride do večje škode kot bi sicer bila, je razliko dolžna kriti stranka – uporabnik.
13. Dajalec se obvezuje odpraviti morebitno opravičeno garancijsko popravilo v razumnem roku in v skladu z veljavno zakonodajo. Garancija se v času in za čas popravila ne podaljša.
14. V primeru preprodaje rezervnega dela oz. zamenjave lastništva garancija ugasne, razen v primeru, če novi lastnik sklene z dajalcem pisni dogovor o prenosu garancije.
15. V primeru spora je pristojno sodišče v Brežicah.
Za garancijski primer gre, če je proizvod ali rezervni del reklamiran v garancijskem roku, ki ga jamči proizvajalec in če obstaja napaka v materialu ali napaka pri izdelavi.
Garancijski zahtevek nima nobene podlage, če je napaka nastala kot posledica kršitve predpisov za upravljanje, vzdrževanje in namestitev, zaradi neprimerne ali nestrokovne uporabe, napačnega ravnanja ali normalne obrabe proizvoda, kakor tudi zaradi nepooblaščenih posegov tretjih oseb. Zato izrecno opozarjamo na upoštevanje vsakokratno veljavnih dobavnih pogojev po-prodaje avtomobilske tehnologije.
Če izdelek odpove zaradi napake, ki je nastala kot posledica popravila pri neodvisni servisni delavnici, je to garancijski primer, za katerega je odgovoren servis – izvajalec popravila.
Za napake v materialu ali napake pri izdelavi na tistih prodanih proizvodih, ki so jih modificirale tretje osebe (npr. preureditev iz bencinskega pogona na utekočinjeni naftni plin, tuning za športno uporabo), ne prevzamemo v garancijskem roku nobene odgovornosti.
Garancijska obveznost preneha, če se predmet dobave preuredi s posegi tretjih oseb ali vgradnjo delov drugih proizvajalcev, razen če napaka ni vzročno povezana s preureditvijo. Garancijska obveznost preneha tudi pri neupoštevanju predpisov za vgradnjo proizvoda in za ravnanje s proizvodom.
a..” Garancija iz ustrežljivosti “ ne obstaja – niti za stalne stranke. Če se v določenih primerih uporabijo določila kulantnosti, je potrebno podati zahtevek iz naslova kulantnosti.
b. “Normalna obraba in zunanji vplivi” Okvare, ki nastanejo zaradi normalne obrabe ali zunanjih vplivov (npr. rjavenje zaradi vdora vode, nestrokovno ravnanje), nimajo podlage za garancijski zahtevek niti v primeru, če so nastale v času garancije.
c. “Popravila, ki jih opravijo nepooblaščene osebe” Če v času garancijskega roka opravi popravilo servisna delavnica, ki nima potrebnega znanja in podpore v navodilih in predpisih proizvajalca za vgradnjo ali druga servisna delavnica brez ustreznega prodajalčevega pooblastila, je povračilo kakršnihkoli stroškov nemogoče. V takšnih primerih je potrebno garancijske zahteve zavrniti.
Garancijska popravila se praviloma izvajajo kot delna in ne kompletna popravila. Zato je potrebno izvesti samo dejansko potrebna dela.
Kulantnostje individualno reguliranje škode, ki je na proizvodih nastala po preteku garancijskega roka ali je bila z proizvodi povzročena.V posameznih primerih je prodajalec pripravljen preučiti, v kolikšni meri je ob takšnih okvarah možna udeležba pri stroških.
NISTE PREPRIČANI, DA USTREZA VAŠEMU AVTOMOBILU? Posredujte nam podatke o vozilu (tip in model (npr. Opel Astra), številko šasije
(identifikacijska št. vozila), tip motorja, moč Kw, leto izdelave oziroma datum prve registracije.
Poslali vam bomo ugodno ponudbo originalnih rezervnih delov ali kvalitetnih rezervnih delov EU proizvajalcev
enakovrednih originalu.