Pogoji poslovanja spletne trgovine kruno.si

Pogoji nakupa te spletne trgovine so urejeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in z mednarodnim kodeksom za e-poslovanje. 
Ob registraciji v sistem spletne trgovine pridobi obiskovalec uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo določata in povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini. 

Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, ali cena že vsebujejo davek in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, pogoji za odstop od pogodbe; če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta https://www.kruno.si/ posodablja, obnavlja in spreminja podatke ažurno in hitro. Cene so predstavljene le kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100%  avansnega plačila.

Osebni prevzem blaga
Ponudnik omogoča tudi osebni prevzem blaga v skladišču podjetja na naslovu Bizeljska cesta 59, 8250 Brežice po predhodnem dogovoru.


Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga v skladišču v Brežicah (velja spletna cena),
  • z nakazilom na TRR trgovine – velja spletna cena,
  • s plačilnimi oz. kreditnimi karticami v skladišču v Brežicah (maestro / BA, Eurocard/Mastercard, Visa, Diners Club, American Express) (3% nižji popust kot pri spletni ceni),
  • z obročnim plačilom do 12 mesecev v skladišču v Brežicah (kartici American Express do 12m ali Diners Club do 24m – 8% nižji popust kot pri spletni ceni).
  • Nakazilo na Paypal račun (Visa, MasterCard in ostale kartice). V kolikor nimate Paypal računa lahko plačate s plačilno kartico.

Ponudnik izda kupcu (uporabnik) račun in po potrebi tudi z navodili, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti, če je to potrebno in če je to možno. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene
Vse cene vsebujejo 22% DDV, razen če je ta podatek izrecno naveden. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. 

Vse cene so izražene v EUR.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in prejme kupec elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo za ponudnika in za kupca.

Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami na naslovu skladišča veljajo naslednji pogoji:

  • odstotek popusta na spletno ceno se zmanjša za 3 odstotne točke (-3%),
  • plačnik (podatki v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice.

Po oddaji naročila v https://trgovina.kruno.si/ ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Postopek nakupa

  1. Naročilo v čakalni vrsti: Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri razpoložljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki morebitnega vračila blaga (če je le to možno), kam se lahko kupec obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko kupec obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec lahko v 15 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe nakupa končnega izdelka (ne velja v primeru nakupa rezervnih delov, naročenih po naročilu kupca). Slednje mora kupec pisno sporočiti na naš naslov. Ob odstopu od pogodbe nakupa končnega izdelka (ne velja v primeru nakupa rezervnih delov, naročenih po naročilu kupca) v roku 15 dni od prevzema končnega izdelka kupcu ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe. Kupec mora najkasneje v 30 dneh (od dneva obvestila o odstopu od pogodbe) vrniti blago nepoškodovano, neuporabljeno, v čisti in nepoškodovani embalaži, v nespremenjeni količini in na svoje stroške. Elektronske rezervne dele je možno vrniti le v primeru, ko ni bila odstranjena varnostna zaponka, sicer se smatra, da je bil ta del že uporabljen in ga kot rabljenega ni možno vrniti. 

Garancija
Blago ima prostovoljno garancijo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil. Kupec lahko o garanciji povpraša ponudnika, ki bo kupcu zagotovil ažurno informacijo.Podrobnejši garancijski pogoji so opisani v zavihku “Garancija”.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

37.a člen (1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. (2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. (3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen (1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. (2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. (3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen (1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek. (2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

K znesku na računu kupec doplača provizijo za plačilo s posebno položnico, ki ga zaračuna Pošta Slovenije/GLS. Znesek provizije znaša 1,20 EUR. Cena poštnine v spletni trgovini velja za dostavo po Sloveniji, za ostale države je potrebno preveriti ceno pri ponudniku – pošljite povpraševanje na info@kruno.si.
 
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi podjetje Halcom d.d. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika.


Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo sporočila označena kot oglasna sporočila,pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja / komentarji uporabnikov 
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika. 

Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.   

Fotografije in opisi na spletni strani

Za vse fotografije uporabljena v spletni trgovini smo pridobili pisna dovoljenja proizvajalcev in dobaviteljev. Sem spadajo fotografije izdelkov in fotografije za promocijske namene. Fotografije na naslovni strani so kupljene z ustrezno licenco podjetja Envato Pty Ltd (https://photodune.net/).

Opisi na strani so informativni in smo jih povzeli po specifikacijah proizvajalcev. Ne jamčimo za točnost opisov ter fotografij. Trudimo se, da bi bili opisi čim bolje prevedeni v slovenski jezik. Za točen opis nas pred nakupom kontaktirajte.