MOTORNO OLJE TOYOTA 0W-30 3WZ-4WZ 1L original

Motorno olje Toyota 0W-30 3WZ–4WZ 1L je originalno sintetično olje, razvito posebej za sodobne bencinske motorje Toyota, vključno z izvedbami serije 3WZ in 4WZ. Namenjeno je vozilom, ki zahtevajo visoko učinkovitost, čisto delovanje in hitro zaščito ob hladnem zagonu.

Zasnovano za motorje Toyota 3WZ in 4WZ

Motorji z natančnim vbrizgom in sistemom VVT-i potrebujejo olje z nizko viskoznostjo in stabilnim mazalnim filmom. Ta formulacija zagotavlja pravilno delovanje hidravličnih komponent, hkrati pa zmanjšuje trenje v zgornjem delu motorja.

Viskoznost 0W-30 za vse temperature

Oznaka 0W-30 pomeni takojšnje kroženje olja pri nizkih temperaturah in trajno zaščito pri višjih obremenitvah. Motor je zaščiten pri vžigu, pospeševanju in vožnji po avtocesti. S tem se zmanjšata obraba in hrup.

Varčnost in manj trenja

Olje pomaga zmanjšati porabo goriva, saj optimizira gibanje mehanskih delov v notranjosti motorja. Zmanjšano trenje pripomore k nižjim emisijam in boljšemu izkoristku energije.

Prednosti uporabe originalnega olja Toyota

– popolna združljivost z motorji 3WZ in 4WZ
– hitra zaščita batov, ventilov in ležajev
– čisto zgorevanje in manj oblog
– manjša poraba goriva in nižje emisije
– skladnost s tovarniškimi specifikacijami
– stabilnost pri visokih obremenitvah in vožnji v mestu

Tehnični podatki

– Viskoznost: 0W-30
– Prostornina: 1 liter
– Tip: popolnoma sintetično olje
– Uporaba: bencinski motorji Toyota (3WZ, 4WZ, sorodne serije)
– Standardi: API in ACEA po zahtevah proizvajalca

Primerno za različne vožnje

Olje dobro deluje v mestnih razmerah, na daljših razdaljah in pri start-stop tehnologiji. Ohranja tlak v sistemu in preprečuje suho trenje med komponentami.

Originalna kakovost za varno delovanje

Uporaba originalnega olja zmanjša tveganje za usedline, oksidacijo in penjenje. Olje ohranja hidravlične elemente čiste in učinkovite tudi pri višjih temperaturah.

Za ogled drugih viskoznosti in blagovnih znamk lahko preveriš nabor motorna olja, kjer so na voljo tudi sintetična, polsintetična in posebna olja za hibride.

Če želiš prebrskati originalna Toyota olja, obišči kategorijo motorna olja Toyota, kjer najdeš tudi 0W-20, 5W-30 in druge različice.

Embalaža 1L za dolivanje in servis

Enolitrsko pakiranje je idealno za sprotno dolivanje ali dopolnitev večjih servisnih paketov. Olje omogoča enostavno uporabo brez razlitja.

Zanesljiva zaščita na dolgi rok

Toyota 0W-30 3WZ–4WZ 1L ohranja motor čist, zmanjšuje obrabo in zagotavlja stabilno delovanje v vseh razmerah. To je izbira za lastnike, ki želijo tovarniško kakovost, preverjene specifikacije in popolno združljivost.

Prednosti na kratko:
– original Toyota izdelek
– viskoznost 0W-30
– primerno za motorje 3WZ in 4WZ
– manj trenja in hitra zaščita
– 1L za dolivanje in servis

MOTORNO OLJE TOYOTA 0W-30 3WZ-4WZ 1L original

Teža 1 kg
PROIZVAJALEC

TOYOTA

BLAGOVNA ZNAMKA AVTOMOBILI

Lexus, Toyota

Količina

1L

Viskoznost olja

0W-30

Normativi

3WZ/4WZ

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Pri dostavi s Pošto Slovenije: K znesku na računu kupec doplača provizijo za plačilo s posebno položnico, ki ga zaračuna Pošta Slovenije. Znesek provizije znaša 1,20 EUR z DDV. Poštnino plača kupec po ceniku GLS ali Pošte Slovenija na dan dostave: https://eportal.posta.si/Sites/IzracunPostnine/. Velja za dostavo po Sloveniji.

Za ostale države preverite znesek poštnine ob nakupu (na mail prodaja.avtonetonline@gmail.com).

V primeru, ko kupec ne prevzame naročene pošiljke, je dožan plačati ponudniku:

  • poštnino za pošiljanje,
  • poštnino za vračanje,
  • administrativne stroške in pakiranje v skupnem znesku 15,00 €.
  • kupec prejme račun in ga je dolžan plačati v roku 15 dni, po tem roku vložimo izvršbo brez predhodnega opomina.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno v spletni trgovini https://www.kruno.si/trgovina/. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil. Kupec lahko kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo o garanciji.

Prostovoljna garancija za prodane razervne dele:

MARIO MARONI d.o.o.
KAMNIŠKA ULICA 25
SI-1000 LJUBLJANA

Matična št. 9149589000
ID za DDV SISI39499383

Registrirano pri okrožnem sodišču Krško

Znesek osnovnega kapitala 7.500,00 EUR.

ŠT: vpisa SRG 2022/60561

GSM: +386 (0)41 730 210
Email: prodaja.avtonetonline@gmail.com

Uporabljeni izrazi pomenijo:

Spletni prodajalec MARIO MARONI d.o.o. , v nadaljevanju dajalec, ki je prodal rezervne dele, lahko v svoji režiji in pod svojimi pogoji rešuje garancijski zahtevek, ki je lahko predmet garancijskega zahtevka pod pogoji dajalca razen za akumulatorje in Pnevmatike.

Stranka – kupec rezervnih delov

1. Trajanje garancije rezervnih delov: od 12 do 36 mesecev – akumulatrori ( imajo garancijski list z navedenimi pogoji in pooblaščenimi servisreji). Ostali rezervni deli nimajo zakonsko določene garancije. Garancijo lahko dajalec ne prizna, prizna delno ali v celoti pod pogoji, ki jih sam določi!

2. Stranka je upravičena uveljavljati garancijo ( razen za blaga, ki imajo garancijski list) izključno za stroške popravil in mehanskih okvar zaradi katerih vozilo ne bi bilo več sposobno za vožnjo oz. ne bi bilo sposobno opraviti tehničnega pregleda.

3. Garancija lahko velja le za stroške rezervnih delov, ne vključuje pa kritja posledic okvar – posredne škode.

4. Za popravilo v garancijskem roku so lahko uporabljeni samo rezervni deli, ki jih prodaja dajalec.

5. Garancijski zahtevek lahko dajalec obravnava, če so bili rezervni deli kupljeni pri dajalcu samo v primeru stvarne ali tovarniške napake (proizvajalčeve napake) rezervnih delov, vendar le takrat, ko je vgradnja izvršena na servisu, ki izpolnjuje standarde in lahko dokaže uporabo vseh (od proizvajalca predpisanih) zahtev za vgradnjo in servisiranje ali če je vgradnja izvršena na pooblaščenem servisu blagovne znamke, ki jo stranka – uporabnik vozi. Pogoj za garancijski zahtevek je tudi račun o izvršeni vgradnji.

Garancijski zahtevek lahko dajalec obravnava tudi, če so bili rezervni deli kupljeni pri dajalcu , in so bili tudi vgrajeni  pri dajalčevem pooblaščenem serviserju, vendar samo v primeru stvarne ali tovarniške napake (proizvajalčeve napake) rezervnih delov pod pogoji, ki jih določa dajalec.

Pooblaščen serviser je TADEVA d.o.o., Kranj .

6. Da bi bili izpolnjeni pogoji za popravilo v okviru garancije, je nujno, da stranka – uporabnik prijavi okvaro ter izvede ugotovitvena dela v strokovno usposobljeni servisni delavnici, ki ima znanje  in  možnost upoštevati in izvajati vsa proizvajalčeva navodila in zahteve. Za odpravo napake v drugi servisni delavnici mora stranka dobiti predhodno pisno soglasje.

7. Pogoj za obravnavanje garancijskega zahtevka je:

  • da je vozilo v pooblaščeni servisni delavnici dajalca (ali s soglasjem dajalca v drugem servisu),
  • da na vozilu nihče ni opravljal nobenega posega (na delih in sklopih, ki so predmet garancijskega zahtevka),
  • s strani stranke – uporabnika vozila podpisan reklamacijski zahtevek,
  • predloženi vsi potrebni dokumenti:
    • račun, ki je bil izdan ob popravilu v servisni delavnici strokovno usposobljenega  serviserja,
    • račun mora vsebovati podatke o lastniku vozila, model in št. šasije (identifikacijsko št. vozila), št. prevoženih kilometrov in datum vgradnje rezervnega dela,
    • račun dajalca- prodajalca rezervnega dela,
    • kopijo prometnega dovoljenja vozila.
    • kopijo delovnega naloga, ki vsebuje vse podatke o vozilu, št prevoženih kilometrov, datum ugotovitve napake, kodo napake in opis, telefonsko številko serviserja, ki je napako ugotovil in e naslov ,
    • vlogo za uveljavitev garancije

8. Garancije ni mogoče uveljaviti, če se ugotovi, da je napaka posledica:

  • zunanjih mehanskih vplivov, ki jim je bilo izpostavljeno vozilo ali rezervni del,
  • nestrokovna vgradnja ali neupoštevanje proizvajalčevih navodil za vgradnjo,
  • preobremenitve vozila glede na navodila proizvajalca,
  • posegov in poskusov odprave napak, ki niso bile izvedene pri dajalcu garancije,
  • vgradnje elektronskega čipa za povečanje moči.

9. Garancija ne zajema:

  • obrabljenosti, ki je posledica normalne rabe in funkcije delovanja,
  • odprave napak, ki so posledice uporabe nečistega ali neprimernega pogonskega goriva,
  • zamenjave avdelov, ki so poškodovani ali deformirani zaradi zunanjih oz. drugih vplivov (npr: puščanje olja, hladilne ali zavorne tekočine na ostalih delih, ki lahko povzročijo škodo na vgrajenih delih),
  • poškodbe, ki so nastale zaradi neprimerne uporabe vozila (npr: ostro speljevanje, preobremenitev motorja, športna vožnja itd),
  • vseh ostalih tujih vzrokov, ki so povezani z morebitno nastalo škodo na vgrajenih rezervnih delih.

10.  Posebni pogoji, ki veljajo za posamezne sklope in se garancijski zahtevek zavrne, so:

  1. sklopka, potisna plošča in potisni ležaj:
    1. če se ob pregledu ugotovi, da je sklopka, potisna plošča ali potisni ležaj pregret, zažgan, oz. ima znake pregrevanja, je to znak nepravilne uporabe,
  2. zavorni diski, zavorne ploščice:
    1. če se ob pregledu ugotovi, da so diski spremenjene barve (modri) in da imajo različno obarvano površino, po kateri se oprijemajo zavorne ploščice, je to znak nepravilne uporabe ali nestrokovne vgradnje,
    2. če se ugotovi, da ni izpolnjen srvisni list vgradnje z vsemi meritvami, ki so predpisane od proizvajalca
    3. če se ob pregledu ugotovi, da so zavorne ploščice neporabljene v smislu debeline, so pa krhke in se ob praskanju drobijo, je to znak pregrevanja in nepravilne uporabe,
  3. role, napenjalci, vodna črpalka in pogonski (zobati) jermen:
    1. če se ob pregledu ugotovi, da se posamezni deli (rola, napenjalec, vodna črpalka in podobni deli) vrtijo brez posebnih zvokov in da so tehnično neoporečni,
    2. če je pogonski jermen poškodovan, pretrgan ali kako drugače neuporaben, vsi ostali deli ( role, napenjalci in vodna črpalka) pa so brezhibni,
    3. če so deli (pogonski jermen in okolica) zamaščeni od motornega olja ali pogonskega goriva (ne glede na vzrok),
    4. če so v prostoru pogonskega jermena najdeni kakršnikoli predmeti (steklo, plastika, prah, kamenje, blato, živalski ostanki, mast, led, itd),
    5. če ima pogonski jermen znake vzdolžnega trganja,
  4. motor in deli motorja:
    1. če se ob pregledu ugotovi, da je napaka posledica premajhne količine motornega olja, hladilne tekočine, zavorne tekočine itd.,
    2. če se ob pregledu ugotovi, da je bil motor pregret,
    3. če se ob pregledu ugotovi uporaba nepravilnega ali nečistega pogonskega goriva,
    4. če se ob pregledu ugotovi, da je bil motor preobremenjen.

11. Garancijski pogoji veljajo za:

  • vozila, ki imajo vgradnjo v servisnih delavnicah, ki so strokovno usposobljene in upoštevajo proizvajalčeva navodila za vgradnjo in servisiranje, 
  • vgradnjo dajalčevih rezervnih delov izvršeno na pooblačenem servisu blagovne znamke.

12. Stranka – lastnik in uporabnik vozila je dolžan vsako okvaro TAKOJ ( najpozneje v 24 urah) prijaviti na gsm 041 730 210 in prenehati z uporabo vozila takoj ob pojavu napake ali opozorilu na kontrolnih instrumentih vozila. Če zaradi neupoštevanja tega navodila pride do večje škode kot bi sicer bila, je razliko dolžna kriti stranka – uporabnik.

13. Dajalec se obvezuje rešiti zahtevek v primeru delne ali celotne odobritve v razumnem roku in v skladu z veljavno zakonodajo. Garancija dajlaca se v času in za čas popravila ne podaljša.

14. V primeru preprodaje rezervnega dela oz. zamenjave lastništva garancija ugasne, razen v primeru, če novi lastnik sklene z dajalcem pisni dogovor o prenosu garancije.

15. V primeru spora je pristojno sodišče v Brežicah.

MARIO MARONI d.o.o.

Reševanje reklamacij

Email:   prodaja.avtonetonline@gmail.com

Splet:  https://avtonet.online/trgovina/

Garancijski zahtevek

Definicija garancijskega zahtevka

Za garancijski primer gre, če ima proizvod garancijski list in če je proizvod ali rezervni del reklamiran v garancijskem roku, ki ga jamči proizvajalec in če obstaja napaka v materialu ali napaka pri izdelavi.

Garancijski zahtevek nima nobene podlage, če je napaka nastala kot posledica kršitve predpisov za upravljanje, vzdrževanje in namestitev, zaradi neprimerne ali nestrokovne uporabe, napačnega ravnanja ali normalne obrabe proizvoda, kakor tudi zaradi nepooblaščenih posegov tretjih oseb. Zato izrecno opozarjamo na upoštevanje vsakokratno veljavnih dobavnih pogojev po-prodaje avtomobilske tehnologije.

Če izdelek odpove zaradi napake, ki je nastala kot posledica popravila pri neodvisni servisni delavnici, je to garancijski primer, za katerega je odgovoren servis – izvajalec popravila.

Za napake v materialu ali napake pri izdelavi na tistih prodanih proizvodih, ki so jih modificirale tretje osebe (npr. preureditev iz bencinskega pogona na utekočinjeni naftni plin, tuning za športno uporabo), ne prevzamemo v garancijskem roku nobene odgovornosti.

Garancijska obveznost preneha, če se predmet dobave preuredi s posegi tretjih oseb ali vgradnjo delov drugih proizvajalcev, razen če napaka ni vzročno povezana s preureditvijo. Garancijska obveznost preneha tudi pri neupoštevanju predpisov za vgradnjo proizvoda in za ravnanje s proizvodom.

a..Garancija iz ustrežljivosti “ ne obstaja – niti za stalne stranke. Če se v določenih primerih uporabijo določila kulantnosti, je potrebno podati zahtevek iz naslova kulantnosti. 

b.  “ Normalna obraba in zunanji vplivi”  Okvare, ki nastanejo zaradi normalne obrabe ali zunanjih vplivov (npr. rjavenje zaradi vdora vode, nestrokovno ravnanje), nimajo podlage za garancijski zahtevek niti v primeru, če so nastale v času garancije.

c.  “ Popravila, ki jih opravijo nepooblaščene osebe” Če v času garancijskega roka opravi popravilo servisna delavnica, ki nima potrebnega znanja in podpore v navodilih in predpisih proizvajalca za vgradnjo ali druga servisna delavnica brez ustreznega prodajalčevega pooblastila, je povračilo kakršnihkoli stroškov nemogoče. V takšnih primerih je potrebno garancijske zahteve zavrniti.

Garancijska popravila se praviloma izvajajo kot delna in ne kompletna popravila. Zato je potrebno izvesti samo dejansko potrebna dela in vgrajeni avtodeli .

Kulantnostje individualno reguliranje škode, ki je na proizvodih nastala po preteku garancijskega roka ali je bila z proizvodi povzročena.V posameznih primerih je prodajalec pripravljen preučiti, v kolikšni meri je ob takšnih okvarah možna udeležba pri stroških.

NISTE PREPRIČANI, DA USTREZA VAŠEMU AVTOMOBILU?
Posredujte nam podatke o vozilu (tip in model (npr. Opel Astra), številko šasije (identifikacijska št. vozila), tip motorja, moč Kw, leto izdelave oziroma datum prve registracije. Poslali vam bomo ugodno ponudbo originalnih rezervnih delov ali kvalitetnih rezervnih delov EU proizvajalcev enakovrednih originalu.